Most Viewed

menjadi kejam seketika.

In The Name Of Allah, The Most Beneficent, The Most Merciful.

SALAM 1 MALAYSIA << i've always wanted to say that. and now that i did, HAHAH lawak deh.

anyway. aku tak puas hati. sebab. ntah. just tak puas hati. i've been reading blogs and aaaaaaaaah tak puas hati !! bukannya apa. sebab kawan-kawan blogger aku yang meluahkan perasaan diorang, dan aku rasa, benda tu kici punya hal, tapi jadi benda besar sebab benda tu diperbesarkan. walaupun takde kena mengena dengan myself, aku tetap rasa tak puas hati.

okay, sebagai teenager, atau to be exact, teenage girls. these are the main things you blog about.

1) how sucks your life is.
"today my mom shouted at me and took the remote control away. omagad! so annoying and tiba-tiba je hi-jack remote control tv tu apahal? menopausal ke? eeee. i nak tengok cerita gossip girl pun tak dapat. dah la season finale!!! EEEE FML"

girl, it's just a tv show. you won't die if you didn't get to see an episode of it. and heck, i think your life would be better without a show like gossip girl cos it's a CRAP show. and to kutuk your momma like that? it's a no no. God's watching ya!

2) how your friends hurt you
"ada ke patut dia tak ajak aku gerak ou sekali. wadahek. aku kalau keluar ajak dia. EVERYTIME!!! *toot *toot* betul mamat ni. geram aku. lain kali jangan harap aku nak ajak kau. pergi mati la kau. ingat kau bagus sangat. ingat kereta kau gempak sangat? pfft"

.... okay, memang terasa sebab tak diajak. tapi mesti ada reason sebab dia tak ajak. mungkin kau ni annoying? kau selalu pau dia time bayar lunch? atau whatever reasons lah. kalau orang suka kau confirm dia akan ajak kau keluar sekali. kalau kau perangai buruk, siapa nak lepak dengan kau, brader??

3) how you saw your crush today
"hari nampak dia :))))) dia sangat hensem aaaaaaaaaaa. kiutttt. and he smiled and said hi. omagad cair. i kept looking at him. ok best day in this week~~"

*MUNTAH* believe it or not, for me to tulis ayat-ayat diatas tersebut memerlukan guts yang banyak sebab aku GELI. nampak je dah cair. kalau cakap-cakap dengan mamat tu ntah kau dah tak bernafas dah kot? ha ha.

4) how you are in love with someone you're not supposed to be in love with
"sigh, aku nampak dia dari jauh je. pilu. aku tak tau nak buat macamana dah. he's all i've been thinking about. dia pulak buat bodoh je. kau tau tak aku terseksa!! and stop hanging out with that ugly b***** !! aaaa. jeles :((( im in love with you la bodoh"

where do i even start? he's not meant for you so MOVE ON. it's hard? try doing it, then you'd know it's possible or not. gila ke apa kesian kat laki tu kena maki sebab kau yang beriya-iya suka kat dia. and jangan cakap you're in love. cos you're not!

nanti aku post kenapa it's not love. ni satu topic yang panjang. haha.

5) things at school
"aku benci betul cikgu bm tu. apahal selalu attack aku ni? aku buat kot homework kau semua. yang si X tu tak buat langsung kau tak nak attack? eee benci."

hahahaha. cikgu nak mengajar pun salah. ntah la. all i can say is, one day you'll thank her for being like that cos if not you wouldn't be studying.

6) for the ones ada gf/bf
"it's our 7 weekaniversary today. i love you sayang. you're my only one, baby. rindu hugs and kisses from sayang :( nanti kita celebrate okay hubby sayang"

MAK AIH GELI GABAN. maaf, aku allergic benda-benda ni. sejak bila pulak kau kahwin dengan mamat tu? aku rasa ramai orang melayu ni tak sedar yang dating tu haram, dan couple-couple before marriage tu haram.

akanku elaborate issue ni lagi.

7) the must have words in blogs
F***
S***
C****
L*****
babi < the only word aku mampu taip sebab dia binatang.

konklusi? aku pun pernah lalui zaman muda-mudi teenager ni. jadi aku tau la sikit-sikit. aku mengaku, aku pun ada entry pasal tak puas hati dengan kawan-kawan, benda yang terjadi kat sekolah and etc. tapi aku takde la sampai mencarut setiap ayat.

contohnya :
"F*** bodoh gila minah ni aku dah cakap jangan kacau babi l***** setan sial."

apa kau dapat dari mencarut ni? puas ke hati? aku rasa lagi kau sakit hati ada la.

dan aku, alhamdulillah sedar akan perangai buruk tu so aku stop. aku kalau boleh nak sedarkan orang ramai jugak tapi nampaknya orang ramai lagi suka berperangai buruk, mungkin dia ingat macam tu cool kot. aku pun confuse.

sudah-sudah lah tu. sedar la wahai kawan-kawan.

aku tengok malaysia ni future dia tak cerah sebab pemuda pemudi perangai macam ni. orang kata, nak predict future negara kena tengok belia-belia. belia sekarang pun ke arah kehancuran. apa nak jadi wehhhh?

No comments: