Most Viewed

masa.

In The Name Of Allah, The Most Beneficent, The Most Merciful.

salam.

aku rasa aku kesuntukan masa.
nak beli barang, settlekan sijil, post barang.
aku tak sempat nak jumpa dengan kawan-kawan. kalau ada masa, jumpalah, iA.
sebab aku plan punyalah baik, hari ni buat ini dan itu, tapi akhirnya, rasa tak sempat juga. next wednesday dah mula puasa. which is really great, aku excited. :) dan sabtu depan ni aku menghilang seketika, harap maklum.


there's one thing that always lingers in my mind. sifat aku yang suka judge orang. aku rasa aku terlalu judgemental. aku cuba suppress perasaan ni tapi dia tetapi terlintas dalam kepala. aku rasa the root of the problem is hati aku. kalau hati aku tak judgemental, takde lah dia sampai kat otak aku kan? haih. moga-moga aku dapat suppress perasaan ni dengan jayanya.


sekarang tengah tengok cerita tv3. cerekarama tu. crap juga la in sense of lifestyle modern, datin-datin konon. ada sugar mummy and all. tapi acceptable sebab dia nak tunjuk keburukan berbomoh-pawang ni. jadi aku layan. kalau cerita macam akarasia, hotel mania, ntah apa-apa title dia, wasalam lah okay. banyak cerita merepek. ikutkan style barat sangat. hish. buruk betul.

No comments: