Most Viewed

menghitung hari.

In The Name Of Allah, The Most Beneficent, The Most Merciful.

selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-53.

ada reason kenapa diucap selamat. supaya tiada yang tercedera main bunga api, mercun dan sebagainya. tiada yang drink and drive. but hey, aku suka merdeka during ramadhan. AMAN. tersangat aman, takde konsert merepek dan less people getting into troubles and stuffs. which leads me to think, maybe the main corrupted minds are malays. ha ha. aku suka rasa racist terhadap race sendiri kadang-kadang dengan statement macam ni.

don't get me started what i really think of them malays. aku simpan thoughts tu untuk waktu lain. :P

hari ni hari jadi mama. dan aku, serba salah. sebab aku tak suka hari jadi, tak sambut dan sebagainya. aku just wish dia. the way she thanked me macam aku bagi sejuta ringgit kat dia. :')

okay, counting days to departure. dipaksa packing hari ni by mama. aku bukannya tak tau packing tapi aku tak nak. so. yeah.

part of me tak sabar nak pergi, the other part wants to stay with family and friends. :(






No comments: