Most Viewed

empty.

In The Name Of Allah, The Most Beneficent, The Most Merciful.

tried to take a picture of love. i wanna fill this new frame, but it's empty.

aku rasa the cons of balik rumah is these feelings. perangai makin teruk. im back to my old self. mood swing tak pasal. is it really bcos of the enviroment kat rumah or i am what i am? aku tak suka dengan perangai sendiri, tapi bila cuba ubah, dia jadi macam tu juga. willing tak kuat. lemah! manusia yang hina!

aku buat benda2 yang aku tak sepatutnya buat, seperti buang masa. serious aku buang masa. aku balik 8 july kan? skrg dah hampir 2 minggu and satu apa pun aku tak achieve. buang masa, buang duit je kerja. menyusahkan parents. menyusahkan kawan2. seriously annoyed with my own self!

semalam pergi KL with parents, nak settlekan visa tokyo. lepas tu aku ckp aku nak keluar, yeah, aku actually nak makan naan, haha. aku ajak dana, dia ajak the rest of the gang. aku pun pergi lah KJ jumpa dorang semua. haris picked me up, cos i didnt have the car with me. pegi digital mall, got myself something. pergi baker's cottage. got my fav tuna filled bun. :) :) << mood happy.

lepas tu they decided to go makan kat picadilly. aku ikut je. aku tak jadi makan naan. diorang je la makan, aku lepak je. << mood dah turun.

lepas tu dana and teri had to go back, so haris send them home. aku terus diam, time tu dah almost 9pm. << mood start hilang.

aku tak rasa sbb picadilly tu aku hilang mood, aku sebenarnya marah dgn diri sendiri, tak tau kenapa rasa nak jerit je time tu, tapi cool, cool. jgn buat gila, buat scene dpn org. aku hampir nangis sebenarnya tapi tahan je lah, aku tak nak buat scene, like i said. after hantar dana, sasa cakap "sya is quiet already." << mood betul2 hilang.

aku cakap aku mengantuk, which was true pun. haris pun pelik kenapa aku ngan teri diam. teri sakit perut actually, haha. aku? ntah. lepas send off teri, we're on the way to puchong, my place. aku rasa sedikit bersalah sbb haris kena hantar aku, dah la jauh weh. tapi aku takde transport lain! lagipun dorang kata okay bila aku tanya boleh ke hantar aku balik. hm. << mood tenang.

bila sampai rumah, sasa and haris were so excited. aku pun melayankan je lah. showed them around. haris said this is his dream house. hahaha. sasa cakap ni cantik, tu cantik. semua la dorang suka. << mood dah okay.

at the end of the night, aku okay,

MOOD SWING GILA. aku rasa hormones aku pun menggila. jerawat banyak gila kat muka, macam aku stress padahal tak pun. ke memang aku stress duduk rumah? hahahaha.

part of me nak balik kursk, sebab kat situ aku WARAS.

weird, tempat yang tak waras buat aku waras. tempat yang waras buat aku GILA!

tak suka.

erghghghghg.

baca post entry blog pun tau time bila aku waras, time bila aku gila. dan time tu aku kat mana.

gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

;S

No comments: