Most Viewed

rindu?

In The Name Of Allah, The Most Beneficent, The Most Merciful.

aku tgh browse page fb. aku nampak sesuatu dan hati aku tersentap; terasa. bersalah. aku tak wish siapa2 cikgu pun time hari guru yang lalu. dah lah tu aku memang lupa time 16 mei tu hari guru, then bila dapat tahu pun tak wish. aku bukannya tak ingat mereka yang telah mendidik aku. serious aku tak pernah lupa cikgu2 aku, since kindergarten sampai lah sekarang ni. nak bagi nama mmg aku tak ingat lah semua tapi aku ingat mereka didik aku camana, camana mereka tolerate perangai buruk aku. apa yang dorang suka buat dalam kelas. :>

sbb bagi aku, tak perlu ucap rindu walaupun kau rindu seseorang teramat sangat. (bm tatabahasa sgt lah salah)

bapak aaa kalau everytime i miss someone i have to announce... aku akan geli dgn diri sendiri. hahahaha.

selalunya kau akan dgr aku cakap aku rindu someone is when that someone said they miss me. jaga hati mereka. dan kdg2 aku serba salah. perlu ke aku cakap? ye? x yah? ntah..


:)

No comments: