Most Viewed

china mari~

Salam . . .

boleh ke aku percaya yang aku mengalami miracle, a.k.a cuda (in russian) ?
sbb aku bangun jam 4 am! HAHA.
jazakillah to khodeejoh who made the wake up call. srazu aku bangun ni.

mungkin juga sbb smlm tido awal. bukan plan nak tido pun, tertido lps scribble2 physics. tak terbangun isyak. :S

anyways, did chem hw and check my gmail. apparently someone in china accessed my account!


WHO THE HECK FROM CHINA STALKS ME WEH. LOL.

srazu aku tukar password. haih. bahaya ni kalau china mari. hehe. o well. kalau jepun takpe gak. tht means my bro yg checking. (not that im accusing him such thing...)

lama aku tak on messenger. mengelak dari orang2. malas lah nak chat2 ni. apa barang doh chat2. (haha) apa barang doh tinggalkan comment kat facebook, wall to wall semua tu. (aku serious malas nak melayankan facebook, melainkan update status)

sasa said at least ada org tanya when im coming back. ala. kalau boleh i dont wanna tell anyone i balik bila. tapi dah announce kat twitter time kakak tanya hari tu. takkan la nak selindung2 lagi? lepas tu dorang tanya pun bukan sbb concern. sbb mungkin dorang dah takde benda dah nak buat kat facebook. semua orang punya pic dah dicomment, wall to wall ngn org sampai lebam dah. wahahah.

(Pn Lee -- Lower 6 chem teacher)

it's like... you love your parents but do you ever tell them that every single day macam orang mabuk chenta? like my lower 6 chem teacher said (who is btw hebat & hot mama, lol) when you really love someone, you dont have to say it out loud, and it is understandable that you love that someone. :)



jadi kalau betul2 concern, takde benda2 camtu. itu public stunt je. haha

YES, saya merepek. dan saya sudah selesai merepek. sekian.

1 comment:

Anonymous said...

post kau yang ini aku suka.