Most Viewed

-

In The Name Of Allah, The Most Beneficent, The Most Merciful.

tak tau macamana tapi, benda dah terjadi.
aku emosional secara tiba-tiba. aku rasa benda ni hormonal sebab aku perempuan. tapi, still. kenapa harus aku berkelakuan begitu?

aku rasa serba tak kena.
rasa down.
sebab aku tau apa puncanya dan aku masih di takuk lama, tak maju ke hadapan.
aku rasa aku tak mempunyai kekuatan, dan aku sebenarnya tak pernah rasa aku ada kekuatan untuk hadapinya. aku rasa nak rewind balik pada masa tu. masa yang aku tak rasa apa yang aku rasa sekarang ni. pada masa yang aku maju ke hadapan, dan tidak sedikit pun menoleh ke belakang.

aku tahu apa yang aku perlukan. aku pernah ada. tapi sekarang ianya hilang.
aku perlu belajar mendapatkannya semula. tapi terasa sangat berat kakiku untuk melangkah.
aku perlu lawan sifat pessimist aku.

seriously i dont know what's wrong with me.

just because of these things, i feel like throwing other things away. far far far away.

i need to set things straight.

i need to.

i have to.

i want to.

*inhale*

Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku.




No comments: