Most Viewed

Insha Allah

salam.

lagu Insha Allah yang sering berkumandang di laptopku.

hari tu time malam memori ada persembahan dari Abu & Gang ada snippet of the song Insha Allah. besttt gileeeee. hahahaa. Naazreen kau power! (jgn riak k ehhee)

so kenapa Insha Allah (iA)?

iA minggu depan atra2 ku habis. ini bermakna aku boleh concentrate study (iA) on final exams.

iA akan aku jd rajin.

iA akan aku "sdat examin harasho".

iA iA iA.

:D

iA - dgn izin Allah. bukan utk digunakan spt ayat dibwh ini

A : B, dtg la rumah aku time raya nanti...
B : iA~ (padahal dia tak decide lagi nak pegi ke tak)

sepatutnya, by using "iA", u dah decide nak pegi rumah A, tapi kalau la takde anything happened on that day yang tak boleh dielakkan (spt kemation, etc)

hm. paham ke? aha

sbb aku tak suka org kata iA tapi sbnrnya dia tak decide lagi nak pergi/datang ke tak. sheesh.

ok. merepek. mari study !

hope everyone in the pink of health.

salam.

No comments: