Most Viewed

-

In The Name Of Allah, The Most Beneficent, The Most Merciful.

dari tadi cuba aku menelaah nota-nota biologi.

berapa peratus dapat serap dalam otak? aku rasa kurang dari 10%. silap-silap boleh jadi -10%.

*menghela nafas panjang*

aku sangat tak suka bila aku perlu belajar dan aku tak dapat nak belajar sebab dalam minda aku berpusing-pusing pasal sesuatu benda yang tak dapat aku selesaikan. benda yang tak penting pun waktu ni, tapi asyik aku fikirkan.

sudah aku bincang dengan sasa & minah. tapi masih lagi benda ni berlegar dalam kepala aku.

sudah puas aku suppress perkara ni supaya aku tak perlu fikir. sejak minggu lalu lagi. sebabnya aku tahu minggu ni dan minggu depan aku ada major test.

tapi sekarang?

it's all out. i feel that it's suffocating me. aku lemas. l e m a s !

ada ke mior kata masalah bf? *gelak terguling-guling*

lawaklah kau, mior.

alangkah bagusnya kalau kawan baik aku berjaga waktu ni. aku sms tapi takde respon. ketara lah dia sedang dibuai mimpi.

:|

*menghela nafas*

selain kawan, aku ada Dia untuk menenangkan fikiran aku.

syukur.

setelah 20 minit, fikiran aku waras sedikit.

ok biologi, masuk! masuk!

bismillah.

:)

No comments: